nurkse Cemilegoker 😅 Ayyy bunu diyen kaçıncı kişisin bilmiyorum ki yarın tekrar mı versem kan merak ediyorum. Ya da bekliyeyimde çarşamba perşembe felan mı verim
Cemilegoker nurkse ben 14,6 ile öğrendim iki gün sonra 38,3 oldu.yani senin değer baya yukselmıs ıkız olabılır.çatlama iğnesini yaptıgın zaman Dr kaç yumurta oldugunu soyledımı?
nurkse Cemilegoker 3 tane vardı 2 sağ 1 solda. İkiz olabilir çünkü eşim tarafında da benim tarafımda da ikiz çok fazla
Umutduru nurkse Canım bugunle.beraber 4 gün gecikti ben iğnenin önemli gunlerini değerlendiremedim 3.gunü değerlendirebildim sadece bakalim inşallah vardir gebelik