Lavinyaaa
Bende aynı senin gibiydim çok erkenden şişmeye başladım baş ağrıları ve tansiyon yüksekliği yaşadım idrar tahlilimde protein kaçağı çıkmıyordu fakat 24 saatlik idrar biriktirip verdiğimde onda çıkmıştı. Bende bir ebe olarak bunun ne demek olduğunu çok iyi biliyorum iyice stresledm . Sıfır tuzlu diyete başladım ekmeği bile tuzsuz alıyorduk Ve istirahat çok önemli. Şuan 36 haftadayım çk şükür durumum daha iyi tansiyonlarım daha düzenli oldu ilaç başlamıştık fakat tansiyon sınırın altına düşünce 3 gün sonra kestik. Sende çok dikkat etmelisin tuzu azaltmak değil tuzu tamamen kesmelisin doğuma kadar .tansiyonlarını da takip et yaz bi yere gerekirse kardiyolojiye git ben öyle yaptım holter cihazı takıldı 24 saat tansiyon ölçüyor not ediyor cihaz.