Lavinyaaa 22 haftamdayım ellerimde ayaklarımda çok şişkinlik var tansiyonum 14 8 cıktı yüksek, yaşayan var mı bir sey olur diye korkuyorum çünkü tansiyon yükselmesi için erken :(
Esosun Lavinyaaa birkaç gün evde düzenli takip yapmalısın tuzu kesmeli yada en minimuma indirmelisin aynı zamanda şekeri de azaltmalısın limonlu sular iç ayranlar iç yoğurt ye canım doktor da böyle önercektir mutlaka doktoruna da haber ver tansiyonun yüksek
Eylulunannesiii Lavinyaaa kan idrar tahlili verin gebelik zehirlenmesi olmayn zamanında yaşayan biri olarak söylüyorum önlem alınsın
Leylaalin Lavinyaaa benimde doktorun yanında 14 /6 çıkmıştı suan heyecanlısın arada bir takip et dedi 13 12 arası çıkıyor 16 veya 20 den sonrası tehlikeliymiş düşünüp heyecan panik yapma
Buket1906 Lavinyaaa canım benim de 18 hafta da çıktı 15 15 lere yükseliyor Du hastane ortamında heyecandan çıkıyor sandık ama doktor bu iyi değiş haftan çok erken deyip kardiyoloji bölümüme gönderdi o da önlem amaçlı tansiyon ilacı başlattı direk
Lavinyaaa Esosun haber verdim canım idrarda protein var mı diye bakıldı çok şükür yok ama kardolojiye git bi dedi yarın gidicem bakalım biraz araştırdım yüksek tansiyon kötüymüş o yüzden moralim çok bozuldu
Esosun Lavinyaaa ben de var tansiyonum yüksek ama idrarda protein benim de yok. İlaç kullanıyorum düzenledik çok şükür kardiyolojiye de gitmedim kadın doğum doktorum verdi direk. Hatta artık doğum da yaklaştı tansiyonum şimdi hep 10-11-12 lerde 😊 büyük ihtimalle sana da öyle ilaç verecekler korkma endişelenme üzülme 🌸
Lavinyaaa Eylulunannesiii idrar tahlili verdim protein çıkarsa gebelik zehirlenmesiymis benim negatif cıktı ama yinede tedirginim doktor kardolojiye yönlendirdi bakalım umarım normale döner
Fatmaaaaa123 Lavinyaaa canım tansiyon ilacı kullanmadan bebeğini kucağına almaya bak ben kullanmaya başladım andan beri bebeğin gelişimi durmuştu çok dikkat etmek lazım
Lavinyaaa Leylaalin ister istemez baya bi panik oldum bide çok araştırdım yüksek tansiyon bebek için hele ki bu haftalarda iyi birşey değilmiş. Çok sağol içim biraz rahatladı allahtan 16 larda değil 😞
Lavinyaaa Esosun senin adına çok sevindim canım ne güzel hem az kalmış doğumuna inşallah sağlıcakla kucağına alırsın bebişini😊 inşallah benimde senin gibi düzelir 🙏
rmdfile Esosun merhaba canım ilaç alfamet mi ? Maşaallah güzel düzene girmiş sağlıkla kucağınıza alın inşaallahh 🤲🏻
Rumeysagnc Lavinyaaa hayır canım doktorum bana bugün dedi 13 ve yukarsı tehlikeli diye gebelik zehirlenmesine kadar gider lütfen bi doktora görün
AsenaEmre Lavinyaaa Bide stres yapma kesinlikle limonlu tarçın li su iç stres yaptığında daha kötüye gidiyor .
Esosun Buket1906 tuzlu şeyler şekeri şekerli şeyler de çok da az olda tansiyonu etkiliyormuş deneme yanılmayla öğrendim😅
Lavinyaaa Rumeysagnc bende ondan çok korkuyorum canım Allah korusun. doktorumla konuştum beni kardolojiye yönlendirdi çıkan sonucu bana bilgilendir dedi bakalım yarını bekliyorum umarım içim rahatlar
Buket1906 Esosun ben tansiyon ilacı kullanıyorum da canım ama çok çikolata tatlı yiyorum paketli çok istiyor durduramıyorum kendimi tansiyonu yükseltirse yeniyim bidaha 😪😆😆😆
Lavinyaaa gulin-35 Allah korusun aslında aşırı tuzlu da yemiyorum çok fazla yemek de yemiyorum neden oldu anlayamadım zaten 20 haftadan sonra aniden kilo aldım
Esosun rmdfile evet alfamet sabah akşam alıyorum düzene girdi arada yükseliyor sadece 13 e kadar fazlası olmuyor stres de yükseltiyor ama baya