Sinem12345 3 4 gün öncesi benimde başım felaket ağrıyordu ama ben pimpirik yapma olabilir dedim kendş kendime üzerinde durmadım ve doktor magnezyum vermişti onu kullanmıyordum midemi çok bulandırdıgı için . onu içinde bidaha başım ağrımadı bende ona bağlamıştım ama kesin o günlerde tansiyonum yüksekmiş keşke o zaman gitseydim doktora