Eminekaplan
Merhabalar, bende 29 haftalık gebeyim doğum konusunda ilk deneyimim olucak allahın izniyle hepimiz sağ sağlim kavuşalım yavrularımıza.
Bu posta acmaniza çok sevindim umarım birbirimize derman olabiliriz🌸🌸🌸
Gebeligimin en başımdan beri aklıma geldikçe çoğu zaman korktum çoğu zaman ağladım hem kendi kendime hem eşime, korkularımi yenemedim aşamadım evet hala bi nebzede olsa korkuyorum endişe duyuyorum çünkü ilk doğumum neyle karşılaşacagimi bilmiyorum ama bazende şöyle düşünüyorum rabbim bu mucizeyi yaratmış bizlerede nasip etmiş dayanamicagimiz bir zorluğu acıyı bize neden versin diyorum inşallah Allaha dua ediyorum 1 avazda hepimiz kuzularımıza kavuşur cennet kokularını içimize çekeriz hepinizin rabbim yar ve yardımcısı olsun güzel annişler ❤❤❤❤❤❤❤