Eminekaplan Dogumda sadece zor olan sanci , ama korkma canim zaman o kadar hizli geciyo ki . Ben gece 11de suyum geldi gittim ertesi gun oglen 12.45de dogurdum . Biraz zor bi surec ama dogum haneye girince hersey geciyo yeterince acilman oldukdan sonra az bi kesikle dogum yapiyosun benim yeterince olmadi kesigim dikisim cok ama normal dogum yaptim ama emin ol hic kesigi dikisi hissetmiyosun biran once onu gormek istiyosun hic korkma 20gunluk olduk cok sukur Allahim bir nefesde kurtarsin bu gunleri dusunup gulceksin Allah gonlune gore versin 💖