Eminekaplan gördüklerimden, duyduklarımdan şunu dıyebılırım ki bu ilk dogumum olucak persembe günü dogum seklım bellı olucak o kadar korkuyorum ki o kadr yani. Ama tek ıstegım hayırlısıyla normal dogum yapmak. Kendimizi asla o acıya o sızıya hazırlayamayız bılmıyoruz cunku. Ama ne kadar şiddetli olacagını bılıyoruz ki bu en fazla 5-6 saat surucek sonrası bebegımız👏🏼😊 Allahın ıznıyle bagırmak yerıne derın nefes alarak agrı cekıcem dıslerımı sıkarım yatagın kenarını sıkarım kendımı boyle motıve edıyorum kımse ölmedıyse bızde cekerız herhalde bızden oncekı ebelerımız nınelerımız 9-10 tane normal dogum yapmış. Çok üstüne olmak ıstemıyorum artık dusunmeden tecrubesızce gıtmek daha kolay. Enınde sonunda olucak saglıklıca gelsın bebeklerımız bu arafa 30. Haftadayız🤩 umarım kendımı anlatabılmısımdır