Eminekaplan canım bir arkadaşım sabah 8 de yatış yaptı 16:00 da doğurdu korkulacak birşey Yok ben doğurduysam herkes doğurur diyordu en son😁 maşallah kolay olmuş Doğumu sadece bebeğin tırnağıyla çizdiği birkaç yerde dikişi varmış. bide biz aynı hastaneye gidiyoruz iyi bir hastane ebeler hemşireler çok ilgili sancı odasında hep yanında durup ne yapacağını söylemişler lavanta yağıyla masaj falan yağmışlar 😍 bende de bi cesaret bakalım nasıl olacak 🌺