[silindi] Benim ilk gebeliğim. Boyum kısa diye doktorum normal doğumu büyük ihtimal doğuramazsın demişti. İçime dert oldu. Ben normal istiyorum dedim dedi çatı muayenesi yaparız o zaman net belli olur.
Geçen hafta çatı muayenesi yaptı çatımda normal doğumu engelleyecek bi durum yok dedi hatta 1-2cm açılman bile var dedi. Dün yine gittim baktı dedi bebek baya aşağı inmiş çatın daralmış biraz dedi. Yüzde 90 yapamayacaksın dedi normal doğumu. Yinede Çarşamba gel tekrar bakıcam ona göre karar veririz dedi. Ben ağlamaktan gözlerimi açamıyorum🥺😔😣 Başka doktora da göründüm o dedi çatı da sıkıntı Yok daha zamanına var merdiven in çık dedi. Ben yürüşde yapıyorum squatta yapıyorum hurma da yiyorum bugün biraz daha fazla merdiven inip çıkacam bakalım. Sizlerin bildiği başka haraketler fln varmı önere bileceğiniz? Bu arada 38+3deyim. Dua edin çarşambaya kadar açılma olsun 😔🥺🥺🥺🥺