saimegn-34 vajınal dogumdada gerekmedıkce kesı atılmıyo bu da bı algı bence
bana kesı atılmadı,dıstan yırtılmam olmadı hatta kızım elını yuzune koymasaydı dogum anında ıctende dıkısım olmayacaktı 🧐
soruya gelınce bence ıkısıde kısının tercıhınde olan seyler olmadıgından secım yapmak zor,kendı ıcınde zorlukları olan seyler kıyas yapamıyorum ben acıkcası