Canimoglummmm Ben annelik duygusunu konu etmek istemedim bu tartışılmaz yaşadığım duyguyu bu şekilde tarif ettim. Çok şükür imkanım var ve ilk doğumumda da şimdide çok profesyonel doktor, ebe ile anlaştım normal olmasını istediğim için. Bebek ters ise yada risk var ise zaten kim zorlar normal doğumu? Bakın sizin tercihiniz sezeryan olmuş benimde normal doğum yani bu düşünce neden bu kadar ters tepki gördü anlayamadım.