saimegn-34 Eğer bebeğiniz ters değil ve herhangi bir risk durumu söz konusu değil ise kesinlikle normal doğumu tercih edin. Genişleme, kesi gibi olayları düşünmeyin. Anne olduğunuzu o doğumu yaparken hissediyorsunuz emin olun. Doktorlar rahat olsun diye hemen kesmiyorlar bebeği riske atmamak için eğer kanal dar ise kesiyorlar. Sezeryan hakkında duyumlarıma göre daha fazla ağrı sancı oluyormuş elbette. Binevi ameliyat sonuçta. Artık labioplasti işlemi var bunu bu kadar dert etmeyin gerçekten keside olsa olmasada genişlemede olsa çözümü var sonrasında. İnanın benim 25 ten fazla dikişim vardı ve 3. gün yanlış oturup kalkma hatalarımdan dolayı patlama oldu o ağrıyı dahi yaşadım ama şimdi dua ediyorum yine normal doğum olsun diye. Korkmayın hiçbir acı hissetmiyorsunuz bana güvenin.