[silindi] ben dondurulmuş embriyo oldum. Toplamadan sonraki ay rahim filmi çektirdim . Bir sonraki reglimde rahim kalınlığı sınırdaydı riske atmadı dr. O yüzden bekledim. Benim çikolata kistim var taze transfer olmadı. Dr duruma göre karar veriyor. Sizde araştırma yada üni hastalnelerinden rapor için başvurabilirsiniz. 3 yılı tamamladıysanız evlilikte. Erkekte azosperm kadında amh düşüklüğünde 3 yıl şartı olmuyo. İnternette belgeler evraklar vardır. Rapor çıkartmakta 2-3 ay alır. Ona göre boş zamanlarınızda gidebilirsiniz