[silindi] ben aneztezisiz yaptırdım gerçekten korkulacak bişey değilmis ben normalde adetim sancisiz olur dayanır miyim derdim tedirgindim hep.. sadece ilaç verirken anlık kasikta sıcak ılık arası sancı hissediyorsun..o esnada filmi de şıp diye çekiyorlar.5dk bile sürmedi benim işlem..