[silindi] ben geçen yıl haziranda başladım. Temmuzda Toplama oldu , transfer ekim başında oldu.
Toplama ve tranfer ücreti 8500
tüp başına dondurma 500
Tranfere kadar iğne ve ilaçlar 4500 civarıydı
tranferden sonra her ay ilaçlarım 600-700 tuttu. 12. Haftaya kadar.
ekstra durumlar olursa ayrı hesaplanıyor. Ama zam gelmiştir şimdi. Bir de rapor almadım ben ama imkanınız varsa rapor çıkartırsanız indirimli oluyor.