[silindi] 5-10 dk maksimum başlaması ve bitmesi. 2 kez anestezi almadan çektirdimz yine olsa anestezi almam. Gerek yok bence dayanılmayacak bir acısı yok. Sadece içeriye spektrum takarken hissediyor insan hassas olduğu için. Daha sonra ilaç gönderiyorlar eğer tüpleriniz tıkalıysa ilaç enjekte ederken sızlama duyabilirsiniz. Bi regl sancısı kadar olmadı benimkisi. Bir de rahattım psikolojik olarak kendimi hazırlamıştım . İnsanlar doğum yapıyor , kanser tedavisi görüyor bir sürü ağrılı işlem var. Rahim filmi daha kolaydır diye. Acıya ağrıya dayanamayan biriyseniz değişir tabiki.