Minik1bey Yeşil içecek içmelisiniz inanılmaz ödem attırır, ayrıca hamilelerin kullanımı da güvenli dedi doktorum. Benim vazgeçilmezİm, birçok hamile arkadaşımda da işe yaradı. Tarifini bırakıyorum fakat tüketmeden önce siz de doktorunuza danışın lütfen.
Yeşil Detoks Ödem Atıcı İçecek:
Bu yeşil içecek vücuttaki toksinlerin atılmasına, zararlı yağların parçalanmasına ve bağırsak sağlığına müthiş etkileri var.
Malzemeler: * Bir avuç ıspanak
- Bir avuç taze nane
- Bir büyük salatalık
- Bir yeşil elma
- Bir kibrit kutusu kök zencefil
- Bir bütün limon, sadece dış kabuğu soyulacak
- Bir adet muz /ya da iki dilim ananas / veya bir adet mango
- 750ml soğuk su
İlk önce bütün yeşil malzemeleri su ile birlikte blender ya da smoothie makinası ile iyice parçalanana dek karıştırıyoruz.sonra sarı yiyecekleri ekliyoruz, tekrar parçalama işlemine devam ediyoruz. İşlem tamamlandığında, büyük bir sürahiye alıp ilk öğünümüzü hemen tüketiyoruz. Kalan yarısıyla ertesi sabah ikinci öğünü yaparak, tek seferde iki günü kurtarmak mümkün.