Ekvatoral Minik1bey Herhangi bir sıkıntınız yoksa yürüyüş bol su. Özellikle salamura ürünler ve tuzlu tüketmeyin. Portakal ve ananas çok iyi geliyor. Ayrıca hamur işi kızartmalar da inanılmaz ödem yapıyor.
Minik1bey Ekvatoral Ay ben kızartma çok tüketiyorum canım ya kimse kızartma yeme demedi şimdiye kadar 🥺
Fridasrose Minik1bey valla tuzu kestim gunde en az 2.5 lt su içiyorum gecmiyor canim ellerim ayaklarım o kadsr şiş ki
Ekvatoral Minik1bey Benim hemen belli oluyor hamur işi kızartma yediğimde. Bana sofrada ekmek veriyorlar. Eşim alıyor önümden sonra ödem topluyorsun diye 😂
Busra228 Minik1bey spor,yürüyüş yapabilirsin canım,bol su ve bol proteinli sebze yemelisin.En azından azaltabilirsin ya da ödemi ve kiloyu durdurabilirsin hem senin için hem bebeğin için daha sağlıklı olabilir
Minik1bey Ekvatoral Valla aksine bende de herkes benm önüme veriyor bende yiyorum 😂😂😂 Keşke benm önümden de alsalarmış 😂😂
Eceee7 Minik1bey ayni durum bende de başladı yarin 32 ye girecem o kadar yuruyus yapiyrm diyetnyapmaya calisiyorum gebelik sekeri sebebiyle yine de evde giydiğim terlikler bile sıkmaya basladi
Minik1bey Eceee7 Ay başa çıkamıcaz galiba biz bu gidişle ödemle haftamızs göre bana erken başladı gibi geliyor son ayda hep ödem olur demişlerdi
Ekvatoral Minik1bey Benim de eşim alıyor. Ben hamile değilken bile kayınvalidem kayınpederim felan hep ye ye derdi önüme koyarlardı. Eşim de kızardı ısrar etmeyin. Yiyecek olursa yer zaten derdi. Şimdi de öyle. Eşim engel oluyor zararlı olduğunu bildiğimiz şeyleri. Ama gerçekten dikkat et. Bir hafta boyunca hiç yeme ekmeğe de dikkat et. Farkını görürsün
Eceee7 Minik1bey tansiyonunu sık sık kontrol et dedi doktor bana benim tansiyonum.hep düşüktü ama odem yukseltirmis saglik ocagi yakınsa her hafta gidip baktirin ben.oyle yapacam bana da geç başlamış dedi dün doğum yapan 2 arkadaş onlar ayni haftada 2 numara büyük ayakkabıya gecmis benim daha yeni sıkmaya başladı ayaklarım
Grbzzz Minik1bey ayni ben 26 haftaligim bende ananas ve kivi tüketiyorum sabahları aç karnına bir bardak limonlu su içiyorum
Nur_grvn Minik1bey ayaklarını tuzlu suda dinlendirmeyi hiç denedin mi? Biraz tuzlu suda dinlendirdikten sonra ayaklarını havaya dikip uzan. Ve çok ayakta dikilme
kucuktosbik27 Minik1bey tuzu hamur işini minimuma indirmek gerekiyor bende dikkat etmeme rağmen ellerde hafif şişlik ayaklarda ciddi şişlik oluyor birde yürümek gerekiyor çok şişerse soğuk su tut ayaklarına uzan az ayaklarını yukarı kaldır şişlik azalır en azından. 38 numara giydiğim halde botu 39 almıştım dün ayakkabıyı giyerken zorlandım bide parmaklarım sıkıştı tırnağım öbür parmağıma batacak kadar şişmiş bugün şişlik yok mesela arada hamur işi yiyince böyle oluyor
SB_ Minik1bey su su su! Ve hergün yürüyüş en az yarim saat.. Ödem azalması bile en azından ağrıların hafifler canım Bende 33 haftaligim maalesef çok erken başladı bende geceleri bacaklarımın ağrısından uyuyamıyorum.. Bide magnezyum kullanıyor musun
Minik1bey SB_ canım su valla en az 3 litre içiyorum az içtiğimi sanmıyorum ki. Magnezyuma daha yeni başladım 1 hafta olmadı daha
Grbzzz Minik1bey yok canım doktorum da önerdi zaten hatta sade soda içerken bile bir dilim limonlu iç dedi