Minik1bey Ayca00 Ayy kuşburnu hiç deme ya ben ilk zamanlar canım kuşburnu istemişti ve doktor içemezsin çok istiyosan sadece bi iki yudum al dedi 😂😂 o gün bugündür kuşburnundan soğudum 😂😂
Ayca00 Minik1bey aaa gerçekten mi benim doktorum da bir zararı olmadığını söyledi günde bir bardak içebilirsin dedi kime inanalım şimdi 🤷🏻♀️
Minik1bey KkSedakaya paketli ve hazır yiyecek tüketen biri değilim ondan yana sıkıntım yok çok şükür ama akşamda çerez türü şeyler yerim aslında suda bolca içiyorum ama bünye meselesi ya
Minik1bey Mimerayk Benm düşük tehlikem vardı atlattım çok şükür ama yinede ödemlerimle kalmayı tercih ederim 😂😂
SB_ Minik1bey Maden suyuna çok iyi geliyor canım günde bitane iç başkada çözüm yok maalesef doğuma kadar çekeceğiz
Ayshen25 Seyda2434 Minik1bey su icsen bile tuz tuketiyorsan o su odem olarak kalir canim disari cikmiyor malesef((
Minik1bey Ayshen25 Yani 0.tuz değil ama çok az tuz kullanırım öyle tuz arayan biri değilim asla bilmiyorum ki.yinede
Grbzzz Minik1bey yok canım doktorum da önerdi zaten hatta sade soda içerken bile bir dilim limonlu iç dedi
idiloska Minik1bey bol kıyafet, benim de gün içinde oluyor ödemim, dar bişey giyince çok fena oluyorum, ayak bileklerim düzleşti resmen. Çok geçmiş olsun.
MarilynSedef Minik1bey Minik1bey ayy benimde ellerim ya öyle uyuşuyorlar ki geceleri her uyandığımda şiş ve uyuşukluk var sabahları hele hiç gücü olmuyor ilk yarım saat daha 20 haftalığım nasıl olacak bilmiyorum
MarilynSedef Minik1bey evet beni de o korkutuyor ileriye doğru nasıl olurum bilmiyorum doktoruma söylediğimde normal dedi ama bakalım
Minik1bey MarilynSedef belki düzelir senin canım. Doğuma kadar böyle devam etmez o yüzden normal demiştir