Cellist61 aynen öyle düşün . Saniyelik birşey. Herşey Allahtan. İnan hepsi geçiyor. İlk doğumum cok zor oldu başıma neler geldi . Ama sonra hepsi geçiyor. Şimdi 2. Hamileyim :) Allah sağlık versin . Bebeğimiz sağlıklı doğsun. Yeter. Çektiğimiz acılar geçer. Bebek doğunca hele. Acın bir anda kesiliyor. Allah herşeyi nasıl ayarlıyor. Mayısın 6 gözüküyor . Bakalım erkenmi gelir geçmi. Kızım 41 . Haftada doğum yaptım. Normal doğum o kadar cok istiyordumki. Seni sezeryana alıcaZ bekleyemeyiz dediler. 3 gün içinde doğmazsa dediler. Ben 3 saat yuruyuş yaptım . Normal doğsun diye🙈 sabah doktora gitmiştk. 0 açılma var dedi. Akşama yurudum gece 12 de eve geldik . 1 saat sonra sancım başladı🙈 kendi doğumumu hızlandırdım resmen :) cok sakindim . Gece 1 de başladı kasılmalarım . Sabaha kadar bekledimc. Evde . Evdekileri uyandırmadım. Eşim hariç. Sabah gittim 6 cm açıklık olmuş. Kendim işlemlerimi felan yaptırdım . 2 de doğdu kızım . Hayırlısı ile alırız inşallah bebişlerimizi. Bakalım bunda nasıl olucak