Cellist61 benimde aklımdan geçen nisanın sonu gibi :) doğum belirtileri bazılarında farklı oluyor. Kiminin suyu geliyor. Benim kasılmalarım arttı. Şöyle düşün bebek 5 dk bir bir yere toplanıyor. Karnını kasıyor. Sonra nişanım geldi. Akıntı ile karışık. Pembemsi bir şey ama cok azdı . Kanama denecek kadar. Fotosunu çekip gondeddim doktora . Geleyimmi diye:) gel tabi doğum belirtileri dedi😂 suyum gelmediği için , ciddi bir kanamam , ağrım olmadığı için hastaneye gitmedim ben. Genelde eve geri gonderiyorlar yada suni sancı veriyorlar. Çok şidddetli ağrım yoktu . Bende bekledim sabah gittim:) suyumu hastanede patlattılar inanın zerre kadar acı hisssetmitorsunuz . Balon patlatır gibi şiş gibi birşeyle patlattılar. Zaten aşağı indi için iyice bebek. Öyle içine girdiğini bile hissetmiyorsun. Açılman oluyorya zaten. Bakalım bundan nasıl olucak 2. Daha kolay olucak dediler ama kısmet:) bu arada ilk doğumum zor olması . Kızımın kafası büyüktü . Doğduğunda büyüktü zaten . Eşime çekmiş:) birde üst rahmim darmış ondan zor oldu. Zaten çatı kontrolünde söylüyorlar sana. Normal doğuma müsaitmi diye. Herşey güzel olucak inş. Sonu güzel olucak öyle düşün😊💜💙 hepsi geçicek. Ben hep öyle düşündüm. Kadınların vucudunu Allah ona göre yaratmış.dayanıyoruz:)