Cellist61 korkmanıza gerek yok inanın hiç birşey hissetmiyorsunz. Benim öyşe olmuştu. Kendininiz kasmayın yeter. Sanırım doktordan doktora değişiyor . Bu acıtma olayı. Ben hatta doktoruma parmak değilde elinizi soksanız doğum başlasa olmazmı demiştim🙈 normal doğum istiyorsanız korkmayın. Sonu cok güzel olucak öyle düşünün . Çektiğiniz acılar biran hemen bitecek