piremsesce 36+4 üm. Her şey iyi cok şükür. Yalancı kasılmalar oluyor ama rahatsız etmiyor beni. Alıştım artık. Bugün doktora gittim. Henüz gelesi yoktu 2 hafta önce. Hala da yokmuş. Rahim ağzında kısalma olması lazımdı artık dedi doktor ama o kadar gelesi yok ki kısalmamış😂 Artık doğumu bekleyebiliriz dedi. Yani normal sayılır bundan sonrası için dedi. Günde 1,5 saat en az yürü çok uzun yürüyüşler yap, pilates topunda hareketler yap dedi. Ki her gün yürüyorum😂😂😂 Çoccuk gelsin diye çabalıyoruz artık. Yani her şeyi çok şükür güzel ben de cok rahatım 😂😂😂😂 Allah hepimize kolaylıkla doğum nasip etsin