teacher77 piremsesce demekki onla alakalı değil😀😀😀 ben gün içinde çok gidiyorum belki onla alakalıdır😀
Kumi piremsesce hiç tuza düşkün değilimdir halbuki .tansiyonum mu sorun bilmiyorum kimyam değişiyor sanki bu hafta sorarım doktora .
Chucky piremsesce 36+3 🙈 evde bir tane 2.5 yaş çooook yoruluyorum gece yatağa zor giriyorum diyebilirim. Belim de biraz ağrım var bebek çok toplanıyor artık 26 nisana gün verdiler benim ama her an her şey olabilir dedi beklemedeyiz ☺️ Ben sancı hissedemediğim için kesin bit şey söylemiyor ☺️
piremsesce Chucky yaa hayırlısı olsun inşallah Rabbim evlatlarınızı size bağışlasın 😍 26 nisana bi şey kalmadı 😁
Galatah Chucky 36+1 :) evde bir kızım .2 yaş 9 ay :) aynıyız :) benimde mayısın ilk haftası . Benimde başladı toparlanmalar :) hayırlısı bakalım
piremsesce Kumi öyle canım geceleri de çalışıyo aklı bende kalıyo annemlerde gelse uzun süre kalamayacaktı en iyisi götüreyim doğumdan sonra kalırsın alırım seni dedi nasipse doğuma gelecek 🤲🏻
piremsesce Cellist61 ondan bende korkuyorm haftaya nst isteyecem yine dedi demekki çatı ondam sonraya kaldı beni de biraz tedirgin ediyo 🤷🏻♀️
Cellist61 piremsesce valla 37. Haftada yapıyorlar diye biliyorum. Büyük ihtimal sizde de önce muayene eder sonra nst yönlendirir.. off benide tedirgin ediyor bu çatı olayı. Birde kanama falan oluyormuş🥺😩olunca ne yapmak gerek zararı var mı yok mu doğumu tetikler mi hiçbir şey bilmiyoruz ki
sevdegnky piremsesce benim de 34+4 te yaptı çatı muayenemi. 37+4 te gene yapıcam demişti. Hiç korkmayın 😇
Hemsireanne1 piremsesce erkende benim sancılarım oldu ama enfeksiyona bağlı olduğu söylendi sonradan doğumla alakası yok ama sancı olunca doktorda alttan muayene yaptı 35 haftalıkken 1 cm açıklık vardı 36 da tekrar yaptı açıklık yok bu sefer 😂 son zamanlar baya zormuş 🙄
piremsesce Hemsireanne1 anladm canım hayırlısı inşallah sağlıkla alalım kucağımıza hepimiz 🤗 ben biraz tedirginim çatı muayenesinden 🙈
Chucky piremsesce aminnn teşekkür ederim hepimizinkini bağışlasın sağlık versin ☺️ Annesiyle aynı gün doğacak erken gelmek istemezse ☺️
Hemsireanne1 piremsesce hiç korkma bir şey olmuyor ☺️ 5 10 saniyelik bir şey derin bi nefes alıyorum doktor muayene ederken yavaş yavaş verdim nefesi kolay oldu😂
angels_-mom Hemsireanne1 biz de de durumlar aynı birde baskı var bu aralar bebek dönmüş aşagı yürüyüşüm de ii ce değişti ördek misali gidiyorum🤭
Hemsireanne1 angels_-mom kendimi çirkinleşmiş gibi hissediyorum oburikse benzetiyorum kendimi yürüyüşüm tuhaflaştı ayy inşallah doğum yapınca hemen düzelir 😂 çok kilo almadım aslında ama komik oluyo bence bı haftalar 😂
piremsesce Hemsireanne1 bende öyle yapayım o zaman inşallah 😂kasılırsam kanama olur diye korkuyorum en çok da