Bu haftalarda olanlar nasıl geçiyo günleriniz.
Eşim beni bıraktı çalıştığı ile gitti ailemin yanında doğum yapacam biraz zor oldu onun içinde benim içinde ayrılmak ama şartlar el vermedi 😔
dün nst de sancım çıkmadı ama doktor ultrason muayenesinden sonra haftaya artık beklemeye başlarız dedi çok heyecanlıyım 🙈Bacak ağrılarm oluyo geceleri yatamıyorm bazende kasıklarıma sancı giriyo
Sizlerde durumlar nasıl ağrı sancı belirtileriniz var mı 😌