Sehera1 Bibebisgordumsanki yazlık kumaş nasıl oluyor bilmiyorum ki🙊 çok kalın değil öyle incede değil Temmuz sonunda doğacak beybitom 3-6 ay aldım giyer diye umuyorum 🥰
Balbocegi_ Portakalgeliyor lastikli carsaf aldim 60 120 yatagim bimdekinin boyutu az buyuk kumasina bakmadim bile var mi
Sehera1 Portakalgeliyor https://www.sokmarket.com.tr/mama-sandalyesi-p-28345?utm_source=IGShopping&utm_medium=Social mama sandalyesi 60₺ kızlar
Sehera1 https://www.sokmarket.com.tr/mama-sandalyesi-p-28345?utm_source=IGShopping&utm_medium=Social Mama sandalyesi 60₺
MercimekveAnnesi16 butterfly_ valla bende wee baby aldım cam biberon çok güzeller kullanmadık ama daha
Sehera1 Portakalgeliyor alırken ayına karar vermedim 3-6 aylık pijamalar küçük gibi geldi bilemedim giyebilir herhalde
Linam6868 Portakalgeliyor az önce gittim de bakmaya hemen hemen herşey duruyordu almamak için zor tuttum kendimi ama almadım 😅
Sehera1 Linam6868 bence geçen sefer insanlar yükünü almıştı ben sabah gittiğimde sıra yoktu şok oldum 😁 ilk ben girdim içeri
Portakalgeliyor Babyyyymother yeni bim açılmıştı tramvay varya çarşıya doğru orda ki bimler büyük bir sürü şey var burdakine gittim yoktu kücück bir sepet koyuyolar o 😂