Berraeva ben de tavşanlı olan nevresim takımını aldım yıkadım bile çok güzel annem de birtane alacak senin aldığın modeli alır büyük ihtimalle fiyatı çok uygun kalitesi de güzel ben beğendim Instagram da sordum takımı 120 lira dedi ne gerek var sık sık yıkanacak