Oznur_08 merhabalar, psikolojinizi etkilemeyin hiç bence, ben de burada çok okudum gerçekten kol kaldıramama, hareket ettirememe vs. Bünyeye göre değişkenlik gösteriyor. Çarşamba günü oldum ben çok hafif aynı gün semptom yaşadım, dün yine hafif ağrım vardı, bugün hiç bişeyim yok🙃❤️ Geçmiş olsun size de💙