Ecem0642 Oznur_08 vlla cnm bnde yeni asi oldum 3 gündür kolumu kaldiramadim ama şuan biraz iyi hala dokununca bile açıyor …
nslhhsn9221 Oznur_08 bende de akşama kadar bı şey yoktu hatta biri sormuştu bu sayfadan yok ya hiç acımadı dedim. Gece yatınca başladı herşey. Kolumun üstüne yatamadım. Üç gün sadece sağıma yattım sağım kitlendi artık. Gün içinde de agriyodu ama aşırı değil