Oznur_08 Kızlar yeni aşı olup geldim olurken bi sıkıntı yoktu hissetmedim bile ama eve gelince anladım ara ara sızısı oluyo 3 gün kolumu kaldıramadım diyen annelerimiz var öyle olmaktan korkuyorum siz olduktan sonra neler yaptınız soğuk kompleks falan
Humanur2021 Oznur_08 3 gün kol.kaldirmamak falanda ne bilim :))) bende dün ikinci dozunu oldum sadece biraz uyuştu oda normal birseyde yapmadım öyle yani 😊
es_aybala Oznur_08 pazartesi aşı oldum bugün oldu hala hafif ağrım var sadece ilk 2 gün kolumun üstüne yatamadım o kadar
Zeynep_18 Oznur_08 ilk doz vurulduğunda etkisi başladığında tabiki biraz ağırlaşma ve ağrı oldu ama ikincisinde hiç olmadı
Civcivcikannesi Bende 3 gün kolumu kaldiramadim. Ama abartilcak bi agri degil. Sadece biri cimcik atmis gibi. Rahatsiz ettigi icin kaldirmadim. 3.gunun sonunda gecti zaten.
NAZ-Naz Vurulduğu bölge bir karış çevresi acıyor üstüne yatamıyorsun ama iş yapmaktan alıkoyacak kadar değil ama acı oluyor, soğuk kompleks buz, kolonyağlı pamuk basabilirsin 😇
Kadercisi Kaldıramıyor evet benim bugün 4. Günüm yeni yeni hareket kisitim kalktı 🙈 uyuyamadım sola donememekten üzerimi değiştirirken bir de kaldırmak zorunda olduğumdan dolayı sorun yaşadım yoksa üç gün iptal edivermistim o kolumu 😂 kolonya pamuk yaptım sık sık ve uzun sürelerce onun dagittigi inaniyorum deneyin 🙈🙈🙈
Yasoo96 Biraz abartı bence. Kas agrisi gjbi birsey. Nuye korkasiniz ki 😛 ameliyat olacak gibi bu asidan korkanlar var kol ağrısı yapıyor diye 😂😂
Nisanurunannesi3850 Oznur_08 herkesin acı eşiği bir değil hani bazilarina şaka gibi geliyor kolumu kaldiramadim diyenler ama olmayan biseyi söylemiyolar😊 Benimde ilk dozumda ozellikle ilk 2 gün cok agirmisti üzerine yatmisim hatta gece sancisiyla uyandim uyuyamadim sert bi yumruk yemisim gibi agriyodu. Buzla soguk kompres uygulayabilirsin ve parol icebilirsin demisti ikisinide uyguladm ben ve suya girmemesi gerekiyor kolunuzun🤗2 gün sonra dusa girmistim sıcak su kalan agriyi baya rahatlatmisti. Dozda bu durumu yasamadim🌸
Oznur_08 Nisanurunannesi3850 dimi yapıdan yapıya değişiyo acısı inşallah hiç acım olmaz ama olcak gibi hissediyorum😂
Humanur2021 Oznur_08 korkma canım tabi belki her bünye kaldrmayablir gerçi bisi yok sadece hafif uyuşuyor yani benim öyle oldu . Rahat ol sen 🤍
PIRIL Oznur_08 ben hiç abartmıyorum ağrıdan 1 hafta kolumu kaldıramadım. Gece uyuyamadım. Herkeste farklı reaksiyon oluşuyor. Daha öncede olmuştum tetanoz ve aynısı olmuştu. Ağrıya buz uygulaması iyi gelebiliyor.
minikbirkuzu Oznur_08 vurulan kolda hafif bir sızı oluyo, o kolunu dinlendir, ben ekstra birsey yapmadim ertesi gune gecti. İki dozu da vuruldum
Oznur_08 minikbirkuzu inşallah sizin gibi geçer benimde şimdi havluya buz koydum onunla koluma soğuk kompleks yapıyorum
yagmurdogann Oznur_08 bende yeni olup geldik bakalım birde kan ilacı verdiler ama emin olamadım kullanmak konusunda standart kan testi yapmadan verdi anlamadım
milena11 yagmurdogann kanın yüksek bile olsa çok ani düşüyor gebelikte. Doğumda da çok sıkıntı çıkartacağı için mutlaka veriyorlar. Bende ilk verdi doktorum kabız olunca bıraktım tahlil yaptırmadan verdi ezberden diye. Spnra ki kontrolde söyledim çok kızdı. Hemen tahlil yaptı gerçekten de değerlerimde ciddi bir düşüş olmuş. 26 yaşındayom daha önce hiç kan değerlerim düşmemişti hep ekstra yüksek olurdu
Oznur_08 yagmurdogann içmen gerekiyo canım banada aynı şekilde verdi emin olamadım içmekte kan tahlili yaptırdım yüksek olan düşmüş doktorların bildiği vardır sen iç
Austosprensi_ Oznur_08 hafif sızlanma olduu ilk günü 2.gun butun eklemlerim agriyordu başka dq sıkıntı olmadı hafif gecti 30 Nisan da 2.doz için gidicem bakalim
milena11 Oznur_08 valla çok büyük korlularla oldum🤣 2 saat kadar oldu hala bişi yok vurulduğunu hiç hissetmedim zaten akşama doğru yazarım tekrar