Gigy Gulfidan49 hayır başlamadı ,hafif düzeydeydi zaten benim dusuklerim için her ihtimale karşı diye kullandım bunca zaman ,doktorunuza güvenin ve stres yapmayın 🙏riske atıp hiç bir doktor bıraktırmaz emin olun
Gulfidan49 Gigy benim daha önce 6 haftalık bir düşüğüm var ilk bebeklerde anomali oluyormuş pıhtılaşma falan çıkmadı önlem amaclı 10.haftada başlandi coraspirin simdi de korku sardı beni bırakınca birsey olursa diye
Gigy Gulfidan49 önlem amaçlı diyorsunuz bakın benim hafif düzeyde pıhtılaşma olmasına rağmen bıraktım ,strese sokmayın kendinizi doktorunuz en iyisini bilir kesmelisiniz devam ederse ameliyatta başka komplikasyonlar olabilir dediği zamanda bırakın derim 😊
E_m_l Gulfidan49 bende 24 haftalık hamileyim hala kulanıyorum artı iğnede kulanıyorum bana da onumzdeki ay ilaçlarini hepsını getir hangisine devam hangisine tamam kontrol edicem dedi doktorum
Serappp14 Billurr5353 pekı normal dogumu onerıyomu doktorun ıgne kullanınca dırek sezeryana alma gibi bıseu varmı
Billurr5353 Serappp14 bu aykı kontrole gittigimde normal dogum gözüküyor dedi ama bakalım çünkü eş biraz aşada öyle olunca da normal dogum olmuyor
Jesca Gulfidan49 canım bende 32. Haftamda bıraktım doktorum öyle dedi çünkü.. Çok şükür bir sıkıntım da olmadı
Oozgn Gulfidan49 kullanmadım canım normal doğum yaptım 39.haftada birde yirtigim çoktu dikemediler narkozlu ameliyata girmiştim eğer kullansaydim ne olurdu bilemiyorum. Şimdide içimde tereddutlerim var
Gulfidan49 Oozgn Oozgn çok şükür sağ salim kucağınıza almışsınız bebeğinizi kullansaydınız kanamaniz olabilirdi sanırım
mrsbiyolog Gulfidan49 ben 32. Haftamda doktordaydım ilaçlarımıza devam dedi 35. Haftamda gideceğim sanırım o zaman kesecek☺️☺️