Sadece coraspirin kullanan hamisler ne zaman bıraktınız bıraktıktan sonra bir sıkıntı yaşadınız mi bebeklerinizi sağlıkla kucağınıza aldınız mı benim daha önce 1 düşüğün var doktor 32.haftada bırakmami söyledi ama ben korkuyorum nedense birsey olucak diye