Gulfidan49 32 de bırak deme sebebi herhangi bir erken doğum riskine karşı ben de kullanıyordum 1 bucuk ay kadar kullandım 33 te bıraktırdı sebebini de acıkladı eger herhangi bir erken doğum olursa kı öyle bir rsıkım vardı gelsen de 3 gün müdahale edemem cunku tam 3 gün etkisi vucutta olıyo mus bnce doktorun bırak dediyse bırak vardır bir bildiği Ha ben kan sulandırıcu basladım hergün bir tane vuruyorum onun etkisi kısaymıs acil bısey olsa gelsen rahatlıkla müdahale ederim dedı ne kendinizi ne bebeğinizi riske atmayın