Danlacan yüksek riskli gebeyim 😁 ilk oğlum tedavi ile oldu. Bu kendiliğinden ama doktorlarım bile mümkün değil diyor. Dolayısı ile 3. Şansım hiç yok. Ki bir daha aminiyosentez bir daha eklemsi riski kaldıramam. He velevki olsaydı bari kız olaydı yav 😁