BarSedSel buseazizoglu Benim bir oğlum var ismi Selim ama Ali Asaf ismide çok güzel geliyor kulağa sağlıkla gelsin 🥰
buseazizoglu BarSedSel amin teşekkür ederiz 🙏🏼 Selim ismide çokkk güzelmiş çok kibar geliyor kulağa. Adıyla büyüsün inşallah Selim bebek 🥰
Danlacan WmonallissA daha şimdiden tüm Aras kargo esprilerine maruz kalsakda bende Aras düşünüyorum 😂🥰
Danlacan buseazizoglu bence çok güzel Ali ismine bayılıyorum zaten 😇 eşimle anlasabilseydik Ali Aras koycaktık ama tek isimde karar kıldık
N_A_Z_L_I_M Danlacan Aynen bizde canım tek isim tercihimiz🥰 Eşim Aras dedi epeyce düşündük 🤔 Sonunda karar verdik oğluşumuzun Aras olacak inşallah ☺️ Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin cümlemizle 🤲🤲
Gulcangozey Danlacan benim ablamla eniştemde anlaşamadılar bir türlü en sonunda Aras Hamza koydular 😂 eniştem Aras diyordu ablam dini anlamı olsun diye Hamza diyordu şimdi ikiside memnun 🥰
buseazizoglu Zeyykizil kuzeyler esmer oluyor genelde bütün tanıdığım kuzeyler hepsi esmer ☺️☺️🥰 adıyla büyüsün inşallah canım 🙏🏼
Bahardali buseazizoglu ilk oğlum kerem.. Bunda da sadece ali düşünüyorum. Sağlıkla gelsin yavrunuz. Ben tek isim ve sade isim seviyorum
Danlacan Bahardali bir tane de Mete olursa tadından yenmez en çok sevdiğim 3 isim diyebilirim 🙈😂 maşallah 🧿
zeynepyesimd buseazizoglu olmaz mıı heyecan korku hepsi iç içe ilk doğumum bi de ister istemez korkuyor insan 🙈