emineveminigi Eamanurakz 34-35 çanta için ideal erken doğum riskiniz yoksa tabi.. ben küvet setini indirimde denk geldiğinde almıştım erken geç alınacak sonuçta
Eamanurakz mbilge geçen öyle bi kanamam oldu erken doğum riskin var dediler hap verdiler doktoruma sordum içme bi problem yok dedi erken doğum riskim varmı yokmu bilmiyorum yanii kafam karışık 🧐
Busra030409 mbilge çok erken hazırlayıp kenara koymak beni strese sokcaktı, bana kalsa daha ertelerdim de eşim hazırla hazırla diyip durdu 😅 olsun zamanında gelsinler de normal doğum galiba sizin :)
yesilkahve 29 haftalık olduk biz, küveti kovasını falan aldım ama son haftalarda da alınabilecek şeyler o kadar acelesi yok aslında.. 32.haftamda nst ye bağlanıcam ondan sonra kıyafetlerini yıkayıp ütüleyip hastane çantasını hazır edicem artık.
happypregnant29 Eamanurakz ben 28+4 üm hazırladım her şeyi daha zor olmasın diye bir tek yerleştirmesi kaldı dolaba ve çantaya
Portakalgeliyor Eamanurakz çantayı 32. Haftada hazır olsun diyor herkes buarada alışveriş konusunda herşeye zam geldi gelmeye de devam ediyor ne bileyim 30-40 tl cebinde kalsın başka ihtiyac alırsın bim a101 geliyor sürekli oluyor ben 2 ay önce seti 40 tlye aldım bugun küveti 60 tl kovası 20 tl maşrapası 8 tl
SutlacimiYedimmiBen Busra030409 bugun gittim hastaneye 2.500 gr olmustu oglum basasagi dönmüştü 😍 31.haftada makat gelis olunca strese girmistim biraz
uykusuz1parol Merveee34 Hicbir risk yokken mi erken oldu 4 gun once gittim erken dogum riski yok dedi rahim agzi uzunlugumu felan da olctu ama bende cok agri olmaya basladi 28. Haftamizdayiz bilmiyorum bu agrilar normal mi ama biraz yurudugumde ya d ayakta bile dursam karnima agrilar giriyor
Merveee34 uykusuz1parol 28.haftamda bebeğe giden damarlarda direnç olduğu ortaya çıktı . 32.haftada hem hareketleri azaldı hemde direnç daha çok olmaya başladı hemen ciğer geliştirici yapıp ertesi gün doğum oldu canım
Burcuckmk Eamanurakz 30+6 dayim herseyini aldim bu aralar yıkıyorum çamaşırlarını sonra utuleyip yerlestircem canta hazırlıcam bir cok arkadasim bu sene erken dogum yaptilar hazirlanmak lazim diye düşünüyorum
uykusuz1parol Merveee34 Çok şükür bizde bi sıkıntı gormedi şuana kadar doktorlar ama korkuyorum nedense
BhrDnmz Merveee34 peki hic küveze falan girdimi bebek merak ettim. Allah anali babali buyutsun buarada.. benimde erken dogum riskim var ve daha 24. Haftadayim ondan merak soruyorum
MEAsya Merveee34 geçmiş olsun cnm bebeğinin durumu nasıl peki kuveze girdimi benimde erken doğum riskim varda
zynpcknn Busra030409 canm bende 32.haftamda gittimde bebeğin kilosu 2426 kg çıktı doktor 2hafta önde dedi ebe de bebeğin başının aşağıya geldiğini söyledi kaç gündür de belimde çok aşırı sancı var acaba doğumum erken olur mu ya
Busra030409 zynpcknn benim de iki hafta önce gittiğimde iki hafta önde bebek dedi. Erken gelir mi önde olması sıkıntı olur mu dedim şeker yoksa sıkıntı yok ne zaman isterse o zaman gelir dedi. Bel ağrısı bende de var biraz ayakta kalayım ayrılcak gibi oluyo sanki sonlara yaklaştık ona yoruyorum ben artık. Bi dahaki kontrolün ne zaman nst de çıkar aslında sancı durumun
kubr_pak Eamanurakz 32+5 günlük hamileyim, benimde herşeyim hazır, sadece yıkayıp kurutup ütüleyip çantamı hazırlamak kaldı geriye 😊🙏🏻
MEAsya Eamanurakz bende 22 haftadayim benimde erken doğum riskim var Allah’ım evlatlarımızı vaktinde zamanında sagsaglim kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🤲
Merveee34 MEAsya sağol canım küveze girdi 1980 kg doğdu 1700 e kadar düştü küvezde .2 kg ile 17 gün sonra taburcu olduk şimdi minnosum 1 buçuk yasında 🌸