zynpcknn benim de iki hafta önce gittiğimde iki hafta önde bebek dedi. Erken gelir mi önde olması sıkıntı olur mu dedim şeker yoksa sıkıntı yok ne zaman isterse o zaman gelir dedi. Bel ağrısı bende de var biraz ayakta kalayım ayrılcak gibi oluyo sanki sonlara yaklaştık ona yoruyorum ben artık. Bi dahaki kontrolün ne zaman nst de çıkar aslında sancı durumun