feyzaa34 Eamanurakz 32 de alışveriş yaptım 33 34 de çantam hazırdı küvet kova son haftalarda alınmalı bence
Seda-1 Eamanurakz ben 26+2 haftalık gebeyim hemen hemen herşeyi aldım sadece 30 31 haftalarda çanta hazırlıcam
Merveee34 Eamanurakz küvet kova son anda alınsa bile olur ama hastane çantası bence 25.haftadan sonra hazırlanmalı .hazırda durmalı .erken doğum riski vs . Ben 32.haftada doğum yaptım ansızın oldu iyi ki de önceden hazırlığımı yapmısım dedim
Eamanurakz Merveee34 Banada erken doğum riskinin olduğunu söylediler 23 haftadayım daha hiç bişeyim yok yavaş yavaş bişeyler alıp bayramdan sonra hazırlıyım diyorum
uykusuz1parol Merveee34 Hicbir risk yokken mi erken oldu 4 gun once gittim erken dogum riski yok dedi rahim agzi uzunlugumu felan da olctu ama bende cok agri olmaya basladi 28. Haftamizdayiz bilmiyorum bu agrilar normal mi ama biraz yurudugumde ya d ayakta bile dursam karnima agrilar giriyor
MEAsya Eamanurakz bende 22 haftadayim benimde erken doğum riskim var Allah’ım evlatlarımızı vaktinde zamanında sagsaglim kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🤲
Mom080 Suan 25+3 oldum bende bunu düşünüyordum ne zaman eşya yıkasam çanta yapsam diye sanırım 30. Haftamda eşyalarını yıkayıp 32 gibi çantayı hazirlicam sizce nasıl çok mu geç
Bebeklimm Mom080 bence ideal bende 27 bitiyor Ramazan’dan sonra herşeyi alıp yıkar hazırlarım diyorum 31 32 lerde
Rumeysagnc Eamanurakz ben 31 haftalığım bu hafta herşeyimi yıkadım haftaya ütülerim diğer hafta da çantamı haZırlarım diye düşünüyorum eksiğim var biraz onları tamamlarım
SutlacimiYedimmiBen Eamanurakz bence 30 35 arasi hazrliklar bitmeli ki kafa rahat olsun dogumda belli olmuyor bi bakiyorsun suyun gelmis dogumhanedesin
SutlacimiYedimmiBen Eamanurakz bnm ilki 35te dogunca bunda 30. Haftada cantami hazrladim sukur 34. Haftamdayim🙏
Busra030409 SutlacimiYedimmiBen selam 🙋♀️ 32 de gittiğimizde doğum pozisyonunu almıştı kilosu da 2340 flandı :) sizin nasıl durumlar
Mom080 Bebeklimm erken yaparsam tribe girip tekrar yıkar ütülerim kendimi biliyorum çantada eşyalar kokmasa bile kokuyor diyede kafayı yerim hastanede sonra eşime sararım hahahahah hastanede terkedilme vakası ahahahahahaha
SutlacimiYedimmiBen Busra030409 bugun gittim hastaneye 2.500 gr olmustu oglum basasagi dönmüştü 😍 31.haftada makat gelis olunca strese girmistim biraz
zynpcknn Busra030409 canm bende 32.haftamda gittimde bebeğin kilosu 2426 kg çıktı doktor 2hafta önde dedi ebe de bebeğin başının aşağıya geldiğini söyledi kaç gündür de belimde çok aşırı sancı var acaba doğumum erken olur mu ya