Ediz101019 magnolia_ kaçıncı hafta öğrendiniz benim 14 haftada yüzde 90 kız dedi .bacağını açmıyor değişir mi acaba
03032016 Ediz101019 bende bunu merak ediyorum 14 ye devlet doktoru kız dedi hatta yüzde seksen doksan,kimseye söylemedim,değişir mi acaba merak içindeyim
Fatmaliakburak26 07-02-2019 bugun kontrole gıttım ama doktor kıza benzıyo dedı ama tam bellı degıl suanda 25+6 7 haftalık ıken ogrendım
Esra_baki magnolia_ 12+1 haftalıkken erkek gibi dedi 18 haftada kız dedi biraz zor gösterdi yüz üstü yatıyordu ama doktor ben net gördüm dedi kızıma arkadaş bı kızım daha geliyor hayırlısıyla inşallah 18+3.