magnolia_ Kız olanlar yazalım bakalım kaç haftalık olduk bakalım kız anneleri kaç kişiyiz ☺️Biz 16+3 den sesleniyoruz kızımla ☺️
Fatmaliakburak26 07-02-2019 bugun kontrole gıttım ama doktor kıza benzıyo dedı ama tam bellı degıl suanda 25+6 7 haftalık ıken ogrendım
magnolia_ Mbuse maşallah sona yaklaşmışsınız normal doğum bekliyorsunuz belliki Rabbim kolaylıkla kurtulmanızı sağlıkla prensesinizi kucağınıza almanızı nasip etsin 🙏
BRUTAL-BETTY magnolia_ bana doktor 17 haftalıkken %75 kız dedi🙈 pazartesi günü ben salı günü özele gittim kesin olsun diye erkek olduğunu öğrendim
magnolia_ BRUTAL-BETTY ay bana iki ayrı doktor 12. Haftamda kız dedi 14.haftamda gene kız dedi kendi doktorum ☺️Değişmez işallah