Fatmanur-3 Susamtanem41 Susamtanem41 Ben Tarsus 6. Aya girdik şuan Ağustos başı dedi doktor ama Temmuz annesi de olur muyum bilmem 😂♥️
Rjn5656 Susamtanem41 23+3 ama doktorum 1 hafta önde gebeliğin dedi batman da kalıyoruz doğum temmuz sonu 🙈🤗
Gulhan16 Ysmnbl Yani olması gereken yerde sanırım tam göbek deliği altında sağlı sollu gayet net hissediyorum 😊