243224 Susamtanem41 Susamtanem41 özel Kocaeli hastanesi öner bey ama benim tüp bebek tüp bebeği Eray beye yatlptirdik ama kendisi profesor oldu için ssk ile bağlantısı olmadı için benimde bütçem yetmedi için öner beyle devam ediyorum ama öner bey Eray beyin öğrencisi ve ikiside aynı hastanede ikisindende çok memnunum senin doktorun kim
Susamtanem41 243224 canım benimde iyi geçiyor ama ikinci hamileliğim 5,5 yaşında bir oğlum var onda daha iyiydim bu sefer biraz çabuk yoruluyorum uyku uyuyamıyorum ama değer evlatlarımız için 😍 oruç konusunda bende arafta kaldım napıcam bilmiyorum 😞
243224 Susamtanem41 oy maşallah ne güzel benim daha ilk ve 13 sene sonra rabbim nasip etti Rabbime binlerce kez şükürler olsun başlarda kanamalı geçirdik ama çok şükür herşey gecdi ve rahatlım hatta bazen hamile oldumu unutuyorum uyku problemi bendede var tekleriyle uyandiriyo beni yarım saatte bir ama elbette evlatlarımız için değer Rabbime binlerce kez şükürler olsun 🤲🤲🤲
Ysmnbl Gulhan16 bebeğinizin hareketlerini gobeginizin altında mi hissediyosunuz ben gobisin altında hissediyorum da 25+1 im erkek olacak inş
Susamtanem41 Duyguhd 243224 bende Yaşar Çeğile gidiyorum akademi hastanesindeydi şimdi kendine özel klinik açtı ilk gebelik takibim ve doğumumu da Yaşar Bey yapmıştı çok memnunum
EsilaErtugrul Susamtanem41 inşallah tutmayı düşünüyorum en azından denicem eğer çok kötü olmazsam tutmak istiyorum Ramazan ayının feyzi çok başka oluyor inşallah tansiyonum falan düşmezse rahatlıkla tutarım🥰
Hiranurecrin Babyyyymother Ay canım sana soylicektim unuttum bak GÖstermedi kendini yaramaz 😊Anlaşılan doğurduğum gün öğrenicem 😁
Gulhan16 Ysmnbl Yani olması gereken yerde sanırım tam göbek deliği altında sağlı sollu gayet net hissediyorum 😊