Susamtanem41 aynıyız sizinle 😁 İstanbuldayım Bende cinsiyeti nedir bebeğinizin, benim erkek. Tam olarak ne diyorlar doğum tarihine size. Bana ilk muaynelerde tahmini doğum 3ağustos deniyordu ultrason kağıdındada öyle yazıyordu. 4 aydan sonra 30 temmuz yazıyor 😁