Susamtanem41 Kızlar genel itibariyle nasıl geçiyor hamileliğiniz ve malum önümüz Ramazan oruç tutmayı düşünüyor musunuz
243224 Susamtanem41 çok şükür güzel geçiyor ama ilaç kullandik için tutamiycam ve bu konuda çok muzdaribim teski tutabilsen ben normalde asla orucumu birakmazdim 😔😔 senin nasıl geciyo
EsilaErtugrul Susamtanem41 inşallah tutmayı düşünüyorum en azından denicem eğer çok kötü olmazsam tutmak istiyorum Ramazan ayının feyzi çok başka oluyor inşallah tansiyonum falan düşmezse rahatlıkla tutarım🥰
Susamtanem41 243224 canım benimde iyi geçiyor ama ikinci hamileliğim 5,5 yaşında bir oğlum var onda daha iyiydim bu sefer biraz çabuk yoruluyorum uyku uyuyamıyorum ama değer evlatlarımız için 😍 oruç konusunda bende arafta kaldım napıcam bilmiyorum 😞