Kızlar 38 haftalık hamileyim normalde salı günü yatısım çarşamba da dogumum olacak ama bana bakabilecek kimse yok annem koronaya yakalandı bugun 10 gün evde mecbur 17nde cıkacak karantina dan bende doktorumu arayıp 17 Nisan Cuma olsa olur mu hocam dedim ozaman da 39+2 günlük oluyorum sizce geçmi oluyo Bi sıkıntı olur mu 🙄😒