Gokce_life Kızlar bugün çatı muayenesi vardı. Nstye bağlandım vs. Doktorum hiç açılmam olmadığını düzenli kasılmam olmadığını söyledi. Böyle duyan ama bir kaç gün içinde doğuran birileri var mı🥲 ve bebek kilolarınız kaç bu hafta da🤷♀️
esraizmirli Gokce_life bende cumartesi olucam çatı muayenesi 38+2 olucam nasıl zorlandınız mı muayeneden 🥲
Hatice68 Gokce_life canim gecen hafta 37de gittim 3000 kilo demişti cuma doğumum var inşallah sezeryan bugun tam 38 olduk bizde
Tugbaakgunnn Gokce_life bende 36+5te oldum şuan 37+3 günlük çatı muayenesinde canım çok yandı kendimi de kasmamıştım oysaki çatımın çok dar olduğunu söyledi ve nst de kasılmam olduğunu söyledi cuma günü bidaha gidicem tekrar bakıcak çatıya ona göre doğum şeklini belirleyecek ama çok dar olduğu için sezeryana alıcam büyük ihtimalle dedi
Sumeyye1134 esraizmirli ben de 37+5 de oldum çatı muayenesi hiç acımıyor merak etmeyin kendinizi rahat bırakın
Gokce_life esraizmirli çok zorlanmadım ama hiçte acımadı da diyemicem🥲 bende enfeksiyon varmış belki de ondan bilmiyorum🤷♀️
esraizmirli Sumeyye1134 alttan ultrasonla muayene ediyolar ya o kadar kolaymı acaba hani işin içine parmak giirnce insan ister istemez korkuyor🤷♀️
Gokce_life Tugbaakgunnn aaa benimde acıdı biraz ama enfeksiyona bağladım fitil verdi 3 gün aralıkla çatın normal dedi bakalım
esraizmirli Gokce_life bende de var sanırım o yüzden tırsıyorum bende üf ya valla korktum bak şimdi iyice 🥲
Gokce_life esraizmirli hayır hayır korkmayın o kadarr. Kendinizi kasarsanız daha zor olur. Öyle aşırııı zorluğu yok inanın☺️ Saniye de bitiyor zaten😂
yildizfero01 Gokce_life oğlumda da erken olmustum birde hamileliyimin başındadır cati muayene si oldum ikisindede turkiyede farklı demekki
Gokce_life Zeynepppp55 evet bol bol yürü squat yap günde 5 hurma ye vs dedi doktorum. Ayaklarımda o kadar ödem ki ve o kadar yoruluyorum ki yürüyüşte istemiyor canım😂
Ceydat Gokce_life 37 haftalığım 2990 gr iki günce muayene oldum doktorum çatı muayane si yapmadı yapmicakta pozisyonu suyu falan herşey normal nst de normal çıktı 41.haftaya kadar yolumuz var korkma dedi ilk gebelik te 41 haftayı görebiliyoruz doğumu bebek başlatır sen devam ettirir ben son anda müdahale ederim. Son dakika tersliği olmazsa olumlu düşün olumlu olsun dedi🤣