Sinemmy Gokce_life salı günü her ihtimale karşı yine gitcem belki doktor dedigi gün alır yatısım olur sıkıntı yok derse 2 gün geç olcak risk m almış olurum
Gokce_life Sinemmy doktorunuzu arayamıyor musunuz? Yani hafta olarak hani 41 falan olmuyor sonuçta 39+2 de normal bence
Sinemmy Gokce_life doktorumu aradım konustuk salı günü gelin muayne ediyim konusuruz dedi ama geç oluyo dedi 🤷♀️