Bebek3444 Merve055 19+0 olduk kızımla Eylül gelmeden gelsin istiyorum tabiki nasip meselesi bizim göbek 3 3.5 aylıkken kendini belli etti 😍
Morvy Merve055 biz 19 haftalık olduk kızımız olucak inşallah tahminen doğum 2 eylül ama büyük ihtimal ağustos sonu gelir diye düşünüyorum göbüşümüzde 1 haftadır belirginleşti yani hamile göbeği şeklini aldı bebişimin hareketlerinide hissetmeye başladım🙈🌸
Ayse-21 Bebek3444 dün gece ağladım resmen benimle bir hamile olan kuzenim var onun ki erkek yavaş yavaş hissediyorum dedi ben hissedemeyince korktum bizim gibi aynı durumda olan varmı acaba merak ediyorum
Morvy Bebek3444 benimde 2 eylül ama kızımız olucak kızlar biraz erken gelir derler belki ağustos sonuda olabilir belli olmaz🌸
Elifemirhan Emeltt Biz daha hiç bakamadık bile ben corona oldum 2 aydır kontrole gitmedim ondan daha öğrenemedim ama bi oğlum var bide kızım olsun istiyorum açıkçası ☺️☺️🙏🙏
Animes ArenMom ben 18+4üm hala hissedemedim, 21 haftaya kadar normal dedi doktorum. Heyecanla bekliyorum miniğimi hissetmeyi ☺️