Hilalbyz Selviinurr Biz daha bir şey almadik ilk çocuğumuz olacak nerden başlayacagimizi bilmiyoruz karar vermekte çok zormuş valla 😬
Selviinurr Hilalbyz bende hiç almadım aslında ama anneanne babaanne yenge teyzeler derken zaten tamamlandı nerdeyse. Bide benim tedaviyle oldu 3 yıla yakın olmuştu olmuyordu. Herkeste Bi heyecan var yani🙈
Hilalbyz Bebeklerinizin isimleri ne olacak 😊 Bu arada oruç tutacak misiniz ,haftalarimiz yakin o yuzden soruyorum
Minnosunannesiii Serpil-3 maşaallah ne güzel bizde hep göbeğimi bian önce çıksın istiyorduk ama ne yazık ki son haftaları buldu bak böyle oldık🤣
Serpil-3 Minnosunannesiii ay valla maşallah benim şuan senden büyük karnım ve daha 29. haftadayız gerçi benim diğer çocuklar da da aynı öyle büyüktü genetik bence
Ayse-21 18 hafta oldum kızım olacak rabbim nasip ederse gobis çıktı ama ben hala onu hissedemedim benle aynı durumda olan varmı ilk gebeliğim normal mi hissetmemem
Fatos_teke46 Merve055 bizde 16+3′uz Eylül’de ins kavusucam bebisime ama cinsiyetimiz belli deil gobusumuzunde maşallahı var 🙈🧡
Hilalbyz Ayse-21 Ben birkaç gün deneyeceğim duruma göre hareket edecegim inşallah tutmak istiyorum ama
Elifemirhan Emeltt Biz daha hiç bakamadık bile ben corona oldum 2 aydır kontrole gitmedim ondan daha öğrenemedim ama bi oğlum var bide kızım olsun istiyorum açıkçası ☺️☺️🙏🙏
Deletedmom23234 Merve055 7 Eylül gözüküyor doğum nasipse🌸 18+2 haftalığız cinsiyeti hala bilmiyoruz 😅 göbek de aldı başını gidiyor 🤷🏻♀️🙊