Serpil-3 Minnosunannesiii ay valla maşallah benim şuan senden büyük karnım ve daha 29. haftadayız gerçi benim diğer çocuklar da da aynı öyle büyüktü genetik bence
Ayse-21 Bebek3444 dün gece ağladım resmen benimle bir hamile olan kuzenim var onun ki erkek yavaş yavaş hissediyorum dedi ben hissedemeyince korktum bizim gibi aynı durumda olan varmı acaba merak ediyorum
Bebek3444 Ayse-21 ayy inşaallah yoktur herkes aynı zaman da hissetmiyor sanırım 😏 en kısa zamanda bizde hissedelim inşaallah 🌸
Animes Ayse-21 ben de hissedemedim 18+4üm,herkesin vücudu bir değil,ayrıca 21 haftaya kadar normal dedi doktorum. Stres yapma elbet hissedeceğiz 🙏
Seda29 Ayse-21 Dert etmeyin ilk kızımda 19 haftalıkken hissetim ama bunda 12 haftalık di hissetim kişiden kişiye değişiyor bide
icedearth Ayse-21 ben hiç hissetmiyorum canım ne alaka moral bozmak her kadın her çocuk farklı doktorunuz sağlıklısınız dediyse keyfini çıkarsanıza neden takıyorsunuz
Animes Merve055 merhaba ben de 18+4 üm, 3 Eylül tahmini doğum tarihi, cinsiyeti malesef öğrenemedim, miniğim rahatına pek düşük çıktı 😅
fatmacos Merve055 15+4 daha cinsiyet için gitmedim 12 de göstermedi kendini 1.5 2 kilo almışım göbek dar giyince belli ediyo ama boş giyince bişey yok 2. Hamilik
Animes ArenMom ben 18+4üm hala hissedemedim, 21 haftaya kadar normal dedi doktorum. Heyecanla bekliyorum miniğimi hissetmeyi ☺️
Zemheriiiiiiii Merve055 17+6′yız göbüşler çıktı eylülün başları gibi doğum inşallah ama nasip tanikü🥰😍
Papatya-34 Merve055 15+6 haftaya Cumartesi cinsiyeti öğrenicem 🤣 doktor bir kız bir erkek dedi bakalım 17. Haftada ne olacak